Tailsweep topp

Saturday 28 January 2012

horses



Jag såg ett par bilder från by nords nya kollektion igår, och hästkudden är ju helt underbar (även om jag fortfarande drömmer om en fårkudde också..)   

Veckans finaste inlägg handlade också om hästar. Stil Inspiration tipsade om Bolias hästtapet (nedan), och med två småtjejer här hemma kanske man borde slå till och ha tapeten på lut inför framtiden. Eller är det kanske bara är en ursäkt att köpa den..

pic: 1via Hviit, 2-3 via Stil inspiration

Horses are apparently the thing at the moment. I love the new pillow with a horse print on it from by nord, and the photowall from Bolia that Stil Inspiration wrote about the other day.



8 comments:

  1. Väldigt fint!! Men jag har gjort mina år i kalla ridhus och stall..och även om det har varit mysigt med en dotter som har varit aktiv med ridning, så känner jag att jag helst är klar med det hela..även om dotter nr 2 visar ett visst intresse för det hela..:-/ Ska försöka få in henne på dans området, får se hur det funkar..;-) Hursomhelst, så var det ägg i nästet jag fastnade för. jag menar, för att göra en lång historia kort..eller hur det nu var...:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kanske ska hoppa det där med ridning då..
      Finns även världens sötaste rävunge, kolla Hviits facebooksida för fler kuddar:
      http://www.facebook.com/pages/hviitno/125906734127565#!/photo.php?fbid=310650842319819&set=a.310650772319826.87957.125906734127565&type=1&theater

      Delete
  2. Bilden är så vacker! Men jag håller med förra kommentaren. Med två flickor som ridit vet jag hur tjocka jackor och stövlar man behöver ha för att vänta i dessa kalla ridhus. Känns som att filten skulle behöva följa med dit. Gillar kudden med fjädern på.

    Anita

    ReplyDelete
  3. Ååh så fint! :) Den kudde vill jag ha!! Ha en fin helg! Kram

    ReplyDelete
  4. Den där hästkudden känns nästan gjuten i min tjejs nya soffa. Så fin - hon kommer att älska den. Fin lördag till dig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den passar verkligen där!
      Tack detsamma!

      Delete
  5. Hej!
    Är det någon som vet var man kan köpa by Nords nya kuddar??? Snälla...!! Finns det någon webshop i Sverige eller fysisk butik man kan handla dessa när de kommer ut..?

    MVH Johanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag kan tänka mig att Madde som har en liten hästtjej hemma, kommer att ta in dem till sin webshop Stil inredning & design. Kolla med henne, är mitt tips.
      http://www.stilinredningochdesign.se/

      Lycka till!

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.