Tailsweep topp

Wednesday 19 September 2012

pink & light


Dagens inspiration är dansk, och från ett hem i toppklass genomgående. Jag är ju svag för rosa detaljer och det klassiska bordet är nog min absoluta favorit i kategorin soffbord. Tidlös, verkligen.
 


Louise Roes fina kuddar, ute såväl som inne. De har stått på önskelistan hos mig ett par år nu, men ännu har jag inte slagit till. Den där rosa skulle onekligen vara fin till mina nya kuddar från Bolia.

pics: Pernille Kaalund


Härlig terrassinspiration, även om det kanske inte är rätt årstid för det.. Det kan dock behövas för att muntra upp mig idag, då det är dags för vab igen, andra veckan på raken. Men nu ska vi försöka fånga dagen, trots allt. Hoppas att ni får en riktigt bra onsdag!


 
 

2 comments:

  1. Vilket underbart hem! Jag är också för rosa detaljer nu. /Elina

    ReplyDelete
  2. Hi!,I'm IKEA designer showroom in Spain, was looking for photos of spaces with maskros lamp, when I saw your blog, I subscribe to the blog.

    www.evaferper.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.