Tailsweep topp

Friday 8 February 2013

life lately


Förra veckan såg det ut så här. Lillasyster med hög feber sov sig igenom dagarna. 


Den här veckan var det storasysters tur. Lite piggare dock, hostar och pysslar hon sig genom dagen.


Igår kväll blev jag avlöst så jag kunde gå på cocktail hos Asplund. Så mycket fint! Och jag blev helt förälskad i bordet TATI med marmorskiva. Funkar inte hos oss, tyvärr, då det skulle bli lite "too much" med både bänkskiva och bord i marmor. Jag vill nog allra helst ha en vit skriva eftersom vi har valnötsfärgad parkett.


@seventeendoors

På väg hem inhandlade jag ett par magasin, eftersom veckans sista arbetsdag spenderas hemma med min lilla sjukling. I senaste Allt i hemmet (03/13) finns ett "hemma hos" från inredningsdesignern Louise Liljencrantz Sievers våning. Helt i min smak, och väldigt snyggt och personligt. Louise driver även bloggen Down2thewire. Tips!

 Fin fredag alla!

4 comments:

  1. Så stilrent vackert hem. Krya på er!
    En skön helg! Anita

    ReplyDelete
  2. Inhandlade också några magasin inför helgen, alltid lika mysigt när man hittar favoritreapotage att spara på! Trevlig helg! /Hanna

    ReplyDelete
  3. Trevlig och inspirerande blogg!
    Undrar hur ni behandlat det mörka trägolvet för att få det så snyggt brunt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Golvet är oljat i valnöt (mellan tror jag).
      /Ulrika

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.