Tailsweep topp

Friday 19 April 2013

tulegatan


Den här lägenheten har jag bloggat om tidigare, när den syntes i ett inredningsreportage, och dessutom finns det utrivna bilder i en av mina inspirationsmappar. Nu ligger den ute till försäljning, och vi får tillfäller att njuta av den igen!


Spana in golvet.. 


Jag gillar soffkombon.  

pics: Alexander White Fastighetsmäkleri

En härlig dos inspiration att starta denna grå fredag med! Idag flyger mina små älsklingar till farmor & farfar i Köpenhamn, och jag får ägna mig helt åt mig själv i helgen. LYX. Det blir en sväng på stan efter jobbet idag, och sen kurs hos Lotta Agaton imorgon bitti. Lucky me!

1 comment:

  1. Men åh vad kul. Ska du gå Lottas kurs!
    Happy you!

    Ha en superhärlig helg,
    u.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.