Tailsweep topp

Saturday 28 September 2013

lamp bouteille

 
De här bilderna sprids över bloggvärlden just nu, och de kommer från Fantastic Frank, som stylat och plåtat.
 

Jag blev lite full i skratt när jag såg dem, då jag under den senaste shoppingrundan stod och fingrade på Maison Martin Margielas Lamp Bouteille som säljs hos Asplund. Här är det en hel hög av dem, och även andra godbitar ur deras inredningskollektion. 


Det var den här skönheten som fångade min uppmärksamhet.


De kommer i olika utföranden, och som ni ser på bilderna från Fantastic Frank, även med svart lampskärm (och mörk flaska). Nu blev det ingen Lamp Bouteille för min del, dock en spansk liten sköning som fick åka ner i shoppingbagen.

    Fin solig lördag alla läsare!
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.